top of page

FAQ

  • Hur lång är leveranstiden?
    Leveranstider kan variera men vårt mål är att du ska få ditt paket inom 2-3 arbetsdagar!
  • Var levereras mitt paket?
    Ditt paket levereras till ditt närmaste ombud.
  • Är frakten gratis?
    Vi bjuder alltid på fri frakt när du handlar för 500 SEK eller mer.
  • Kan jag ångra ett köp?
    Ja, du har 14 dagar på dig att göra en retur från och med den dagen du får ditt paket.
  • Hur gör jag en retur?
    Kontakta kundtjänsten för att få en retursedel bifogad på samma mailadress som står i orderbekräftelsen.
  • Hur kommer jag att få min återbetalning?
    Vi kommer att återbetala dig via samma betalningsmetod du valde under beställningsprocessen.
  • Kan jag byta en artikel?
    Tyvärr erbjuder vi inga byten, endast återbetalning.
  • Kan jag handla på avbetalning?
    Nej, vi erbjuder endast direktbetalning.
  • Sparar ni mina kortuppgifter?
    Nej, du kan själv välja att spara dina kortuppgifter för snabbare köp i framtiden.
  • Hur vet jag att mitt köp är säkert?
    En säker betalningsprocess sker via tredje parten Stripe.
  • Är produkterna begagnade?
    Nej. Alla våra produkter är nya från tillverkare.

Handelsbolaget Brilljant
Mail: brilljantse@gmail.com

Tel.: +46 72 524 93 79

Kontakta oss:

Chatt

Land/Språk:

Sverige

Våra mål:

Nöjda kunder

Snabba leveranser

Förstahandsval

Följ oss här:

  • Instagram
  • TikTok

Vi skickar med:

Fraktalternativ

Betalningsalternativ:

Betalmetoder
bottom of page